Lokasi menyelamat ulat tawanan

Laman dikemaskini :
Tarikh penciptaan halaman :

Kami meringkaskan lokasi menyelamat ulat tawanan.

Peta

Di mana untuk mendapatkannya

• 46 haiwan secara keseluruhan
  • Tanda △ barang penting tidak diperlukan dengan cara biasa, tetapi anda boleh pergi buat masa ini.
Butiran lokasiItem yang Diperlukan
Persimpangan yang terlupa Kiri bawah dari mana Cornifer berada, di luar asid.
Persimpangan yang terlupa Hanya selepas keluar dari stesen Stag ke kanan dan naik sedikit. Di dalam dinding yang pecah.
Persimpangan yang terlupa Masukkan jalan lintasan yang terlupa dan pergi ke belakang kanan, di mana anda mengalahkan kumbang Eihei.
Persimpangan yang terlupa Bilik kiri atas bilik di mana trem (kereta api) adalah, hujung pendakian dengan lompat ke bawah.
  • △ Pakaian bulu rama-rama
Persimpangan yang terlupa Laluan panjang di bawah salah satu laluan yang memasuki persimpangan yang dilupakan, tempat di mana anda boleh pergi dengan dash di udara. Jika anda menggunakan lalat sotong, anda tidak perlu dash di udara untuk sampai ke sana.
Laluan Hijau Di atas bilik dengan cornifer. Walaupun anda tidak mempunyai jubah bulu rama-rama, anda boleh pergi dengan menjatuhkan alas dari bilik tersembunyi di langit.
Laluan Hijau Alas itu dijatuhkan dari berhampiran pintu masuk bilik pemburu.
Laluan Hijau Belok kanan dari stesen Stag di sebelah kanan bilik di atas, di mana anda mengalahkan pahlawan lumut.
Laluan Hijau Di bahagian bawah jalan hijau, di luar asid menggunakan Durandew di mana beruang gergasi dikalahkan sebagai tapak kaki.
  • Kot bulu rama-rama
Hutan bercambah Berhampiran pusat hutan spora, tempat di mana platform melompat cendawan naik. Anda perlu mengikut arah jam pada peta.
Hutan bercambah Di sudut kiri bawah bilik di mana Cornifer berada. Di luar asid dan duri.
  • Mantis cakar
Bandar Air Mata (kiri) Dalam perjalanan ke tempat perlindungan Seoul di City of Tears. Boleh ditemui di sepanjang jalan.
Bandar Air Mata (kiri) Boleh didapati dalam perjalanan pulang selepas mengalahkan Master of Soul. Sekiranya anda melewati penyelaman kemusnahan, anda perlu membuat satu lagi pusingan dan kembali.
  • Menyelam kemusnahan
Tebing berangin Sebuah gua di bahagian bawah tebing berangin. Boleh ditemui di sepanjang jalan.
  • Mantis cakar
Gunung Kristal Sekiranya anda turun lubang menegak di sebelah kanan gunung kristal dari atas. Anda tidak boleh pergi dari bawah.
Gunung Kristal Ia boleh didapati dalam perjalanan ke lubang menegak di sebelah kiri gunung kristal. Anda perlu melampaui tindakan duri dan tali pinggang.
Gunung Kristal Di mana terdapat mesin akhbar di laluan yang menghubungkan lubang menegak di sebelah kiri dan kanan gunung kristal. Anda perlu melepasi pra-perangkap.
Gunung Kristal Destinasi pendakian dengan lompatan dua langkah di sebelah kanan atas Gunung Kristal. Jika anda mengurangkan objek kristal apabila memanjat ke tempat yang tinggi, anda boleh pergi tanpa sayap pembaris.
  • △ Sayap Raja
Gunung Kristal Di atas pintu masuk ke bilik dengan hati kristal.
  • Hati Kristal
Gunung Kristal Bilik di bawah kiri atas gunung kristal dalam perjalanan kembali ke Dartmouth dengan Crystal Heart. Sebuah bilik tersembunyi di belakang ulat palsu.
Gunung Kristal (Bukit Kristal) Di luar perangkap kristal di bukit kristal.
  • Menyelam kemusnahan
Tanah Rehat Alas patah di bahagian bawah kanan laluan menegak dimusnahkan oleh menyelam yang merosakkan dan pergi ke kanan.
Bandar Air Mata (kanan) Sebuah rumah dengan kumbang daibanpei di beberapa buah rumah. Anda tidak perlu mengalahkan Daibanpeimushi.
Bandar Air Mata (kanan) Di luar laluan tersembunyi (jalan air) di sebelah kanan di bawah Stesen King.
Di pinggir Kerajaan Dalam perjalanan ke pinggir kerajaan mengikut arah jam, dinding yang pecah di sebelah kanan ruang berduri telah pecah. Tempat di mana Genciaspid muncul.
Di pinggir Kerajaan Sebuah gua di luar lantai yang pecah di hujung rumah Oro di bahagian bawah sebelah kanan pinggir kerajaan. Tahap kesukaran di dalam gua adalah tinggi.
  • Menyelam kemusnahan
Laluan Air Diraja Masukkan akueduk diraja dari atas dan ke dinding yang pecah di sebelah kanan akueduk di bawah bilik kiri.
Jalan Air Diraja (Hutan Yzma) Setelah mengambil air mata Izma, pergi terus dari saluran di bawah untuk bertemu dengannya.
  • Air mata Yzma
Lembah Berkabus Super dash dari pintu masuk kanan bilik perpustakaan guru ke kiri.
  • Hati Kristal
Lubang purba Lantai itu dimusnahkan oleh menyelam yang merosakkan di bahagian bawah kiri trem.
  • Menyelam kemusnahan
Lubang purba Bilik atas yang hanya boleh dicapai dengan lompat dua tingkat dalam perjalanan untuk mendapatkan sayap penguasa.
  • Sayap penguasa
Bandar Air Mata (Spire Pemerhati) Ambil garpu dalam perjalanan ke menara ke kanan dan bunuh musuh-musuh di dalam bilik untuk bertemu dengan mereka. Walaupun tanpa sayap penguasa, anda boleh naik ke menara dengan memotong objek.
  • △ Sayap Raja
Taman Queen Bilik tersembunyi di sebelah kiri laluan di atas bilik di mana musuh berlimpah di bawah taman ratu.
Taman Queen Di hujung laluan tersembunyi dari kiri jauh ke puncak Queen's Garden.
Taman Queen Ke hadapan kaca yang boleh dimusnahkan di atas Queen's Garden. Memerlukan tindakan lapangan dengan Super Dash dan Thorn.
  • Hati Kristal
Bandar Air Mata (Menara Cinta) Tiga di tingkat atas Menara Cinta. Anda perlu mengalahkan bos "Pengumpul".
  • Kunci cinta
Sarang kegelapan Sekitar tengah-tengah bilik besar di pusat kiri bawah sarang kegelapan. Anda hanya boleh melalui bahagian atas.
Sarang kegelapan Di luar bilik tersembunyi di sebelah kiri dari mata air panas.
  • Hati Kristal atau Sayap Raja
Sarang kegelapan Pergi kiri dalam dash super melalui zon duri dalam perjalanan ke sarang kegelapan. Jika anda melompat pancang, anda boleh pergi tanpa hati kristal.
  • △ Hati kristal
Sarang kegelapan Bilik tersembunyi di sebelah kanan sarang kegelapan. Terdapat banyak ulat palsu.
Sarang Kegelapan (Sarang Binatang) Sekiranya anda maju melalui sarang binatang, anda pasti akan bertemu.
Laluan Air Diraja Tempat di mana kita memasuki pinggir kerajaan melalui trem dan memanjat saluran asid yang membawa dari atas ke jalan air diraja.
  • Air mata Yzma atau Sayap Raja
Sarang Masuk ke pinggir kerajaan melalui trem dan tamatkan lantai yang patah di sepanjang jalan.
  • Air mata Yzma
Sarang Di bilik atas bilik besar di hadapan Hive Boss, naik dinding kanan atas, super-dash ke kiri, dan melompat di udara di sepanjang jalan. Kesukaran operasi sedikit lebih tinggi.